Ofte Stillende Spørgsmål
Ofte stillede spørgsmål
GENERELT
Hvorfor skal jeg tilmelde mig nyhedsbrevet?
Som abonnent på vores nyhedsbrev kan du opnå rabatter, samt få special tilbud og andre kampagne goder.
Hvornår får jeg svar på min mail?
Vi har en målsætning om at kunne svare alle vores kunder inden for 24 timer i hverdagene.
Jeg vil gerne i kontakt med jer. Hvordan gør jeg det?
Du kan kontakte os via tekst boksen “KONTANT” i top menuen. Du kan selvfølgelig også kontakte os på shop@antik44.dk eller 64 81 22 81.
Kan jeg selv afhente mine varer?
Bestilte varer kan afhentes i hverdage mellem kl 09:30-17:30 (efter forudgående aftale) hos Adelgade 44, 5400 Bogense.
Kan i vurdere mine ting for mig?
Du er velkommen til og sende os billeder af dine ting, og vi vil gerne prøve at hjælpe dig bedst muligt med en vurdering. Ved større opgaver påregner vi os honorar.
Ofte stillede spørgsmål
BETALING
Hvorfor går min betaling ikke igennem?
Nets benytter sig af 3D Secure som foregår ved at et køb over 450 DKK, skal bekræftes via. en engangskode du får tilsendt som SMS. Du har altid mulighed for at kontakte os på shop@antik44.dk eller på telefon 64 81 22 81.
Hvilke betalingsmuligheder kan jeg bruge?
Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, MobilePay, Paypal, Viabill og Klarna.
Er det sikkert at handle på www.antik44.dk?
Ja. www.antik44.dk overholder ”Loven om Visse Betalingsmidler”. Det betyder blandt andet, at de kortoplysninger, du indtaster på betalingssiden ved køb, sker på en sikker krypteret SSL forbindelse (Secure Socket Layer). Denne kryptering sikrer, at det udelukkende er Nets der har adgang til dine betalingsoplysninger.
Vi er medlem af E-mærket som er din køberbeskyttelse og dit sikkerhedsnet, når du handler på e-mærkede webshops- og du er sikret økonomisk med op til 10.000 kr. per handel, når du køber en fysisk vare.
Vi er medlem af KAD-ringen som giver dig tryghed og garanti ved handel med kunst, antikviteter og design.
Det koster kun det dine varer koster, og et eventuelt fragtgebyr. Vi betaler de kortgebyrer, der er på transaktionen.
Det koster kun det dine varer koster, og et eventuelt fragtgebyr. Vi betaler de kortgebyrer, der er på transaktionen.
Ofte stillede spørgsmål
FORSENDELSE
Hvor leverer i?
Vi leverer pakker i hele Danmark og til udlandet.
Hvor lang er leveringstiden?
Leveringstiden er typisk 1-3 hverdage i Danmark og op mod 5 arbejdsdage i resten af Europa.
Hvor bliver min pakke leveret hen til?
Vi benytter os af GLS som leverer pakken til enten adresse eller afhentningssted.
Kan jeg spore min pakke?
Oplever du problemer med modtagelsen af din ordre, skal du først og fremmest kontakte transportfirmaet du har benyttet. I fald transportfirmaet ikke kan hjælpe kan du kontakte os på shop@antik44.dk eller på tlf 64 81 22 81. Så vil vi hjælpe dig hurtigst muligt.
Hvad gør jeg hvis jeg ikke har modtaget min ordre?
Oplever du problemer med modtagelsen af din ordre, skal du først og fremmest kontakte transportfirmaet du har benyttet. I fald transportfirmaet ikke kan hjælpe kan du kontakte os på shop@antik44.dk eller på tlf 64 81 22 81. Så vil vi hjælpe dig hurtigst muligt.
Ofte stillede spørgsmål
RETURNERING
Kan jeg returnere varer købt online?
Ja købeloven gælder, du kan returnere 14 dages fra modtagelse af varerne, læs venligst vores handelsbetingelser.
Jeg vil gerne ændre eller annullere en ordre - hvordan gør jeg det?
Hvis din ordre skal annulleres eller ændres, skal du kontakte os på shop@antik44.dk eller 64 81 22 81. Oplys venligst dit ordrenummer, når du kontakter os, så hjælper vi dig med at få ændret eller annulleret ordren. Vi gør opmærksom på, at vi af sikkerhedsmæssige årsager desværre ikke kan stoppe din ordre, hvis du har betalt med betalingskort. I dette tilfælde kan du nægte modtagelse af pakken eller sende din pakke retur.
Hvordan får jeg mine penge tilbage, når jeg har betalt med betalingskort?
Ved køb som privat på betalingskort, vil dine penge blive tilbageført/refunderet på din konto hurtigst muligt og max 14 hverdage, efter vi modtager dine materialer retur.
Ofte stillede spørgsmål
DIN KONTO
Hvorfor skal jeg oprette en konto?
Du har mulighed for at gemme dine personlige oplysninger med en konto, du slipper derfor for at indtaste dine oplysninger når du skal handle, da det allerede er gemt i din konto.
Hvordan opretter jeg en konto?
Klik på ikonet imellem "Søg" og "Indkøbskurv" øverste til højre i menuen. Du opretter dig med dit navn og din mail-adresse.
Hvor ser jeg mine ordrer?
På din konto under "Ordrehistorik".
Jeg har glemt mit kodeord - hvad gør jeg?
Klik på ikonet imellem "Søg" og "Indkøbskurv" øverste til højre i menuen. Der finder et link kaldet "Har du glemt din adgangskode?". Klik på det, og du vil få en email med et link, hvor du kan oprette en ny adgangskode. Du kan altid kontakte os på shop@antik44.dk eller på telefon 64 81 22 81.